ROTOROS BETONSIMÍTÓ BETONTROWEL BT90H160
Cikkszám: | 75-BT90H160 |
Gyártó: | EUROKOMAX |
Elérhetőség: | Rendelhető |
Szállítási díj: | Ingyenes |
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT90H160 (nem behajtható karral) Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve |
Leírás
HONDA GX160 motorral szerelve - olajszint érzékelővel
Merev, duplán erősített nem behajtható karral
- Simító átmérő 90 cm
- Lapátok száma 4 db
Nagyobb területek, csarnokok, raktárak stb. betonfelületének simítására.
Gépkölcsönzőkbe is ajánljuk.
A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.
A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.
Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.
A külső acél védőgyűrű minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.
Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.
Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.
A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt, illetve a simítókarok és simítólapátok pontos kialakításának köszönhetően kíméletesen simítják a betonfelületet, ráadásul kopásálló tulajdonságuk garantáltan hosszú élettartamot biztosít.
A simítólapátok betonfelülettel való érintkezése, vízszintessel bezárt szöge:
Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk.
Az egyedi lapát-kiegyensúlyozás eredménye a kényelmes, pontos kezelhetőség.
Krómozott védőgyűrű és irányítókar a könnyű tisztítást segíti.
A fő acél irányítókar mindkét oldalirányban hegesztett acélcsővel van erősítve, ezáltal rendkívül merev tartást biztosít, és garantálja a rotoros betonsimító könnyű irányíthatóságát. Az irányítókar nem behajtható.
A nyél maximális védelmet nyújt a vezérlő kábeleknek és vezetékeknek mert az acélcső belsejében futnak, perforált be- és kivezetéssel.
Precíz kialakítású, erősített bronz fogaskerék az edzett csigakerekes hajtóműhöz tervezve.
Ütésálló alumínium hajtóműház.
Kúpos kialakítású főtengely a rotorkereszt megfelelő illesztése, és rögzítése érdekében.
- Krómozott acél védőgyűrű (könnyű tisztítás), gumi rezgéscsökkentővel felszerelve
- Betonsimítás szorosan a fal mentén is
- Kopásálló acéllapátok (4db)
- Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
- Rendkívül merev, duplán erősített és krómozott irányító-, vezérlőkar (könnyű tisztíthatóság)
- Csúszásmenetes és kényelmes markolat, kettős biztonsági vészleállítóval felszerelve
- Egyenletes működés és könnyű irányíthatóság
- Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
- Erősített hajtómű
- Centrifugális kuplung
- Egyszerű olajszint-ellenőrzés
- Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség
- Beépített emelőszem
Leszállított tartozékok:
- simító lapátkészlet - 1 szett (4db glettlapát)
Rendelhető tartozékok:
- simító lapátkészlet (4 db glettlapát)
- simítótányér
Paraméterek
Motor | Honda GX160 (5,5 LE) |
Üzemanyag | benzin |
Méretek | -hossz:1850 mm -magasság:960 mm -szélesség:960 mm |
Simító átmérő | ∅ 900 mm |
Súly | 78 kg |
Zajszint | 97-103 Lwa |
Fogantyú rezgése | 1,1 - 1,5 m/s |
Simítólapátok száma | 4 db |