Weboldalunk a működése során sütiket (cookie) használ. Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik ezek használatába.További információ.
Termékek Menü

Krause garancia

  1. Általános
    1. A KRAUSE név több mint 100 éve a legjobb minőséget garantálja. Termékeinket szigorú minőségellenőrzésnek vetjük alá, és előállításuk megfelel a kötelező érvényű szabványoknak/előírásoknak, valamint a korszerű gyártási technológiáknak. Gyártási- és minőségi folyamataink folyamatos fejlesztését kötelezettségünknek tekintjük.
  2. Garanciaidők
    1. Bízunk az általunk nyújtott minőségben és a nálunk vásárolt „Garanciás Termékekre (GarantieProdukte)“ KRAUSE minőség-garanciát nyújtunk az alábbi időtartamokra:
      a. 10 év minden KRAUSE-STABILO termékre beleértve a STABILO gurulóállványokat
      b. 5 év minden KRAUSE-MONTO termékre beleértve a ClimTec és ProTec termékeket
      c. 2 év minden más termékcsoportra
      d. 2 év minden egyedi megoldásra, kivéve ha más garanciaidőről született megállapodás
    2. A garanciaidők a vásárlás bizonyított időpontjától érvényesek és csak az Európai Unió területén és Svájcban történő vásárlásokra vonatkoznak.
    3. A törvényileg szabályozott szavatossági jogokat ez a minőséggarancia nem korlátozza.
    4. A garanciális szolgáltatások sem meg nem hosszabbítják, sem meg nem újítják a termékre vonatkozó garanciaidőt.
  3. Garanciális szolgáltatások
    1. A fentiekben meghatározott garanciaidők alatt azokat a termékeket, melyek alumínium vagy acél részein anyag- vagy gyártási hiba jelentkezik, választásunk szerint cseréljük vagy megjavítjuk.
    2. Csere esetén a cserélt részek a mi tulajdonunkká válnak.
    3. A jelen garanciafeltételekben meghatározott jogokon kívül egyéb, a hiba elhárítására vonatkozó igényeket ez a garancia nem indokol.
  4. Garanciaigény előfeltételei
    1. Kérjük ügyeljen arra, hogy csak az alábbi feltételek szükségesek a garancia érvényesítéséhez.
    2. A garanciaigényeket közvetlenül a hiba észlelése után, a garanciális időn belül érvényesíteni kell velünk szemben.
    3. Az igény érvényesítésének írásban, e-mailen, faxon, vagy levélben kell történnie. Közvetlenül ez után tájékoztatjuk a további teendőkről (visszaküldés, elszállítás stb.).
    4. A terméknek a típusmatricán található adatok alapján egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie, és az eredeti matricát be kell mutatni.
    5. Nem vonatkozik a garancia
      a. olyan termékekre amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásnak vannak kitéve, valamint olyan hibákra, amelyek használatból eredő, vagy más természetes kopásra vezethetők vissza.
      b. a termékek olyan hibáira, amelyek a használati útmutató be nem tartására, nem rendeltetésszerű használatra, szokatlan környezeti feltételekre, dologtól idegen használatra, túlterhelésre, erőszakra vagy a karbantartás és ápolás hiányosságaira vezethetők vissza.
      c. a termékek olyan hibáira, amelyeket nem gyári KRAUSE alkatrészek vagy tartozékok használata okoz.
      d. olyan termékek, amelyeken módosításokat, kiegészítéseket vagy nem szakszerű javítást végeztek.
      e. tartozékok, módosítások, ráépítések vagy más berendezések helyreállítása.
      f. a normál állapottól való csekély mértékű eltérés, amely a termék használati alkalmasságát tekintve elenyésző mértékű.
      g. olyan károk, amelyek a nem biztonságos csomagolásban történő beküldésből erednek.
  5. Költségek
    1. Ha a megállapított hibát garanciális szolgáltatásaink keretében orvosolni tudjuk, javított vagy azonos új terméket kap vissza tőlünk. Ebben az esetben a vizsgálati és szállítási költségeket átvállaljuk. Amennyiben nem garanciális eset áll fenn, úgy a fenti költségek Önt terhelik.
Lépjen vissza és válasszon kategóriát!